מתודולגיית המישורים

אני מאמינה בניהול תוצאות במישורים מקבילים וחופפים, במטרה להשיג סינרגיה ומקסום משאבים. השאיפה שלי היא להוביל שינוי, אבל בד בבד לשמר את הטוב במצב הקיים.

את מתודולוגיית המישורים פיתחתי על בסיס כלים מתקדמים מעולמות תוכן שונים ובשימוש בניסיון העסקי שרכשתי במהלך הקריירה שלי, במטרה למקד ולייעל את תהליכי הייעוץ. 

המישור המקומי – גלובלי:

  • סדר: התאמת החברה המקומית לסטנדרטים גלובליים
  • יצירתיות: שמירה על הייחוד המקומי – מקוריות וחדשנות

מישור היזמות – ניהול:

  • המעבר המודע והאפקטיבי מהתנהלות יזמית לניהול פרקטי
  • המשך טיפוח הזמן ותשומת הלב ליוזמות חדשות

המישור האישי – מערכתי:

  • התאמת סגנון הניהול האישי לצרכי המערכת
  • התאמת המערכת לערכי המנהל

תוכניות הייעוץ והליווי שלי מבוססות על ניתוח עומק. גם של מצבה העסקי של החברה, וגם של האנשים שמנהלים אותה. כשיש לי מספיק נתונים על החברה והאדם אני עוברת לשלב הבא – איתור הדרך אל היעדים שלהם.

 עבודה אתי כוללת:

 

  • ליווי והכוונת תהליך החשיבה האסטרטגית
  • זיהוי פערים: ניצול משאבים ושחרור פקקים
  • בחינת סוגיות ארגוניות ספציפיות
  • שותפות פעילה בסיעור מוחות והכוונה ניהולית ועסקית
  • בחינת תוצרים ספציפיים: הכנה לפרזנטציות, סקירת תכניות עבודה ומצגות למשקיעים
  • התבוננות אישית וניהולית: אימון אישי למטרות מוגדרות, ניתוח חוזקות, blind spots, הגדרת סדרי עדיפוית, מטרות ויעדים

ליווי חברות לקראת פריצה בינלאומית

אחד האתגרים הגדולים ביותר של כל חברה בתחום הביוטכנולוגיה הוא  לקבל מימון וידע רב-לאומי שיאפשר הגעת המוצר לשוק.

רעיון מדעי עובר תהליך ארוך ויקר משלב הגילוי לשלב השיווק והמכירה. לרוב הצלחת התהליך מחייבת מימון ממקורות זרים בשלבי הפיתוח המתקדמים יותר.

כשהניסויים הקליניים מתקדמים, חשוב להעביר חלק מהפוקוס ל- "איך" – להתחיל להתבונן על מבנה נכון לחברה לטווח הארוך, לנהל בצורה פרואקטיבית את השינויים שידרשו עם כניסת משקיעים רב-לאומיים.

בתהליך הליווי, נחדד את המסרים, נכין בסיס נכון לחברה איכותית ומוכנה לשלבי השקעה מתקדמים, נבהיר את הציפיות שלנו ממשקיעים רב-לאומיים ונתכונן להטמעת סטנדרטים רב-לאומיים.

תקשורת שיווקית מול חברות רב-לאומיות

חברות תומכות פארמה רבות מבקשות לעבוד עם חברות רב-לאומיות. לחברות אלו דרישות גבוהות וברורות אשר פעמים רבות מוכתבות על ידי החברה האם באופן גורף.

לפני שניגשים להתמודד במכרזים ולהציע את שירותי החברה, כדאי להבין את צרכי הנציגות הרב-לאומית בארץ. כדאי לשים לב לפערי התקשורת המובנים – לעתים השפה זרה, לעתים ההרגלים שונים. המוצר שלכם איכותי ואפקטיבי.

הטמעת סטנדרטים בינלאומיים

חברה רב-לאומית החליטה להשקיע. לרכוש חלק או אפילו את כל החברה שלכם. עכשיו – חייבים לעמוד בסטנדרטים ובדרישות הרב-לאומיות. הסטארט-אפ הישראלי המגניב, הבועט, המהיר – חייב לעבור לקצב רב-לאומי.

כשמכניסים חברה לתהליך של שינוי שמוכתב מלמעלה, כל אחד מעובדי החברה יתרגם אותו בדרכו הייחודית. הסתגלות לשינוי דורשת מאתנו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולאמץ הרגלים חדשים. כשנכנסים לתהליך של שינוי, אנחנו פוגשים רבדים שונים של חוויה כבני אדם. אנחנו מתמודדים עם קושי, פחד, תלות, התרגשות, וציפייה.

ההתמודדות הראשונה של מעבר ממרחב מקומי למרחב רב-לאומי היא התמודדות עם שינוי. מהניסיון שלי, יש דרך מובנית שמאפשרת לעשות את זה נכון ולהפוך את הטמעת הסטנדרטים הרב-לאומיים להצלחה.

בתהליך הליווי נבנה תכנית סדורה כדי להפוך את הטמעת הסטנדרטים הרב לאומיים להצלחה.